tiistai 22. toukokuuta 2012

Kevätkausi pulkassa

Se on sitten Teatterikärpäsenkin kevätkausi päättynyt. Useammassa teatterissa on varsinainen näytäntökausi ohi ja väki vetäytyy ansaituille kesälomille. Moni jatkaa tosin kesäteattereiden parissa, mutta olen kuullut sanottavan että se on kuin lomalla olisi...

Kuluneena keväänä tuli nähdyksi 17 eri esitystä ja muutama "tuplaus". Ykkösenä näkemistäni ehdottomasti Hämeenlinnan teatterin Seitsemännen portaan enkeli, joka onneksi jatkaa vielä syyskaudellakin! Viiden kärkeen nostaisin vielä Musiikkiteatteri Palatsin Simply the Bestin, Helsingin Kaupunginteatterin Kuninkaan puheen, Kansallisteatterin Tumman veden päällä sekä Lahden Kaupunginteatterin Pikku Vampyyrin. Kaikki siis hyvin eri tyylisiä juttuja, eli laajalla skaalalla tuli vedettyä tämäkin kevät.

Kesällä minulla on tietysti suunnitelmissa muutama kesäteatterireissu sinne sun tänne, eli kesäksi kyllä riittää juttua tännekin. Lisäksi tulossa on pienimuotoisia näyttelijähaastatteluja, joita julkaisen täällä sitä mukaan kun niitä saan tehtyä! Olen nimittäin huomannut, että blogini hakusanoissa seikkailevat usein samat henkilöt ja olen tullut siihen johtopäätökseen, että ihmisiä kiinnostaisi tietää heistä vähän enemmän. Tulossa siis muutama "hakusanasuosikki" ja muutama muukin, joista itse olen halunnut tietää lisää. Tulevia haastateltavia saa myös ehdottaa, katsotaan onnistunko...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heräsikö ajatuksia? Iloiten otan vastaan kaikki kommentit (ne tosin julkaistaan vasta hyväksynnän jälkeen, roskapostin vuoksi).