torstai 21. maaliskuuta 2019

Helsingin Sanomien haastattelussa

Tänään torstaina 21.3. Helsingin Sanomissa on minun haastatteluni! Minua jututti Laura Hallamaa, johon tutustuin ollessamme Musikaalimatkassa-podcastin vieraana. Kuvat nappasi Outi Pyhäranta, ja kuvauspaikkana toimi Teatteri Jurkka, joka on yksi lempiteattereistani. Samana iltana Jurkassa oli Niskavuoren Hetan esitys ja keskustelu, jossa vieraana Tarja Halonen... Oli hitusen kuumottavaa olla kuvattavana, minä kun juoksen yleensä karkuun kun kameroita kaivetaan esiin.

Tästä linkistä pääset lukemaan jutun.

2 kommenttia:

  1. Hyvä haastattelu ja ihana kuva! Olen seurannut blogiasi jo vuosia, mutta aika harvoin tulee kommentoitua. Olen käynyt vuosien mittaan katsomassa useita näytelmiä arvioittesi vuoksi, joten suuret kiitokset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, ja voi miten hienoa kuulla, että olet käynyt arvioitteni perusteella teatterissa. Toivottavasti olet pitänyt näkemistäsi esityksistä!

      Poista

Heräsikö ajatuksia? Iloiten otan vastaan kaikki kommentit (ne tosin julkaistaan vasta hyväksynnän jälkeen, roskapostin vuoksi).